18 kwietnia 2024 r.

18 kwietnia 2024 r. „Anioł”   Adoracja Pana Jezusa w Kaplicy Wieczystej Adoracji w kościele św. Wojciecha w Wyszkowie

Mówi Pan Jezus:

(…) to wszystko się dopełnia właśnie tu i teraz, gdzie Ja Bóg Żywy i Prawdziwy przed wami, gdzie Ja Bóg kieruję do każdego z was swoje słowo, gdzie Ja pragnę, abyś ty dziecko było Moje. Pójdź za Mną, bo Ja wyciągam do ciebie swe dłonie. Ja pragnę, abyś ty szło za Mną Moją drogą, świetlistą drogą, abyś czciło Mnie tu i teraz, abyś uświęcało swoją duszę. Dziecko, to się wszystko dopełnia, jeżeli ty korzysz się i prosisz Moje miłosierne serce, błagasz o Moje miłosierdzie. Ja wysłuchuję każdego z was, Ja składam wasze intencje przed Obliczem Boga Najwyższego Ojca Króla Wszechpotężnego, Wszechwładnego. To się wszystko dziecko dopełnia, bo Ja jestem Bogiem pełnym miłości i miłosierdzia i pragnę świętych waszych dusz.

Dziecko: „Ty mi dajesz swojego Ducha”, tak dziecko daję ci swojego Ducha, aby tobie było lżej kroczyć po ziemskim padole, abyś ty szło Moją drogą, któremu Ja każdemu z was wytyczam, aby wasze dusze były święte, aby wasze dusze Moje, aby wasze dusze były w chwili przejścia witane, tak jak była ostatnio witana Moja córa z rozpostartymi rękoma. Tatuś Niebieski, Tatuś – Bóg wasz witał ją, tulił do swego serca i łzy radości płynęły z Jego oczu, z posługi jaką ona pełniła w pielgrzymce ziemskiej. Trwała przy Nim, trwała przy Bogu swym i wielbiła, mimo przeciwności, jakie ją spotykały w ziemskiej posłudze. Trwała, nie wątpiła, ufała, kroczyła i wierzyła do końca. Głęboko wierzyła w to, co Ja Bóg do niej mówiłem, wytyczoną drogą szła z podniesioną głową. Ciężar krzyża niejednokrotnie był tak ciężki, że potrafił wyciskać łzy. Ona jednak mimo wszystko nie wątpiła. Ona była przykładem dla każdego z was Moje dzieci, Moje ukochane stworzenia ziemskie. Dla każdego z was jej posługa była wskazówką, jak należy zabiegać o dobra dla swej duszy na ziemskim padole. To się wszystko dopełniało. Ona stała na waszej drodze, ona była tym sztandarem, za którym winnyście kroczyć.

Wspólnota Boga Ojca – tyle lat córa Moja z wami trwała. Ile zaniesionych modlitw, ile pieśni wyśpiewanych i hymnów pochwalnych na Moją chwałę.  To wszystko wypływało z jej ust, przykład dla każdego tu obecnego Moje dzieci, dla każdego, bo tylko poprzez łączność ze Mną Bogiem możesz uświęcić swą duszę, możesz trwać i wytrwać w posłudze na Moją chwałę. Moje serce się raduje Moje kochane stworzenia, gdy patrzę jak wy tu klęczycie, jak zanosicie modły, całymi nocami poświęcacie swój czas, trud i wysiłek. A Ja Bóg Żywy i Prawdziwy, obecny w tym kawałku Chleba przed wami błogosławię każdemu z was. A wasze intencje składam na Ołtarzu Miłości u stóp Boga Trójedynego. Serca rozradowane, bo wasze dusze są miłe Bogu Trójedynemu.

Moje kochane dzieci, wybrałem Wyszkowskie Wzgórze – kult Miłosierdzia Ojca i Syna Dwóch Miłosiernych Serc. Tak w tym świętym miejscu spalane są wasze grzechy, kórzcie się i błagajcie i proście i uświęcajcie swe dusze, bo tu i teraz możecie czynić wszystko dobro dla swych dusz, wdrażając, to co Ja pragnę włożyć w wasze serca, aby w waszych sercach Moje słowo, Moja miłość, Moje miłosierdzie owocowało na wieki w nieskończoność. To się wszystko Moje kochane dzieci dopełnia, dopełnia się w waszej ziemskiej pielgrzymce, a przejście wasze z padołu ziemskiego do wieczności nie będzie wam straszne, gdy będziecie trwać ze Mną Bogiem Trójjedynym, gdy będziecie zanosić modły na Moją chwałę. Kocham was Moje dzieci, Moje umiłowane stworzenia tu obecne, wpatrzone w Moje Oblicze. Każde z was przenikam swoją mocą, swoją łaską, swoją miłością i rozświetlam wasze dusze na całą wieczność. Pragnę, pragnę jak pragnąłem z Krzyża, tak pragnę tu i teraz, abyście były ze Mną, abyście trwały i wytrwały i ufały i szły drogą, którą Ja Bóg Trójjedyny wam wytyczam. A teraz Moje kochane dzieci każde z was błogosławię Błogosławieństwem Boga Najwyższego:

Boga Ojca, Boga Syna, Boga Ducha Świętego. Amen.

Boga Ojca, Boga Syna, Boga Ducha Świętego. Amen.

Boga Ojca, Boga Syna, Boga Ducha Świętego. Amen. Amen. Amen.

Trwajcie w dziękczynieniu Moje umiłowane, kochane stworzenia, które tulę każde z was do swego serca.

18 kwietnia 2024 r. „Anioł”   Adoracja Najświętszego Sakramentu w Kaplicy Wieczystej Adoracji w kościele św. Wojciecha w Wyszkowie, godz. 1. 45.

Leave a comment