10 kwietnia 2024 r. „Anioł”

Mówi Pan Jezus:

            Moje ukochane dzieci ziemskie Ja Zbawca waszych dusz w całym swym Majestacie uczestniczyłem w ceremonii przejścia Mojej tak bardzo ukochanej przeze Mnie córki. Córki, której życie ziemskie było jedynym pasmem zanoszonych do Mego Miłosiernego Serca modlitw. Ona mimo krzyży, jakie jej zsyłałem w ziemskiej pielgrzymce nie załamywała się, trwała przy Mnie Bogu. Dany jej krzyż umacniała go jeszcze gorętszą modlitwą. Używała największej broni, jaką jest Różaniec i pieśni pochwalne kierowane do Mojej Matki. To ją umacniało i dodawało sił na dalszą drogę życia. Czerpała z każdej chwili moc i siłę do dalszej egzystencji ze zdroju Bożej łaski i oceanu Mego Miłosierdzia. Zawsze z Mojej mocy czerpała to, co ją ubogacało i dodawało energii do dalszego życia w łączności ze Mną. Trwała i ufała bezgranicznie Memu słowu, które rozsiewała wokół siebie. Jej życie nie było wynoszone na piedestał. Trwał w cichości swojej izdepki, a trudy dnia codziennego znosiła w ogromnej pokorze, nie ubolewała nad sobą, nad ciężarem jaki wkładałem na jej barki. Była i jest Moją ukochaną córką. Droga powrotu do Niebieskiego Królestwa odbyła się w obecności Mojej i jej syna. Droga świetlista prowadząca duszę prosto do nieba z pominięciem czyśćca. Ziemskie życie zamarło w chwilach Mojego miłosierdzia dla grzeszników, w których to darowane były winy i kary. Zapalona świeca w jej dłoni wskazała jej duszy drogę do wieczności, światło Moje Boże, powrót do radości  z ziemskiego pielgrzymowania przy Moim boku. Moja miłość rozlała się wokół całego jej jestestwa, narodziła się dla Nieba. Ja Bóg Zbawca, w promieniach radości wprowadzałem ją w Bramy Niebieskiego Królestwa, w których to była witana przez Moją Mamę, której to oddawała zawsze należną cześć i uwielbienie. Spotkanie dwóch kochanych serc. Radosne powitanie Matki z matką i czułe objęcia. Według Bożej łaski i miłosierdzia Bożego po Sądzie Boga Najwyższego dusza ukojenia znalazła w piątym stopniu Nieba na całą wieczność. Ja Król Chwały  wiecznej Zbawca wasz dziękują Moim umiłowanym Kapłanom za celebrę i ofiarę Mszy świętej, sprawowanej przy umiłowanej duszy. Posługa bardzo piękna i owocna w Moje Boże dary. Obecność i uczestnictwo każdej duszy w ceremonii napełniło Mnie głęboką radością serca i nagrodziłem Najwyższym Błogosławieństwem i Pałeczką Alabastrową.

Dzieci Moje ukochane niech te słowa, które do was skierowałem napełnią cię każde Moją łaską niezbędną dla świętości twej duszy. Amen. A teraz każde z was Błogosławię w Imię Boga Trójjedynego Błogosławieństwem:

Boga Ojca, Boga Syna, Boga Ducha Świętego. Amen.

Boga Ojca, Boga Syna, Boga Ducha Świętego. Amen.

Boga Ojca, Boga Syna, Boga Ducha Świętego. Amen. Amen. Amen.

Trwajcie w dziękczynieniu Moje ukochane stworzenia ziemskie. Amen. Amen. Amen.

10 kwietnia 2024 r. „Anioł”      pogrzeb mamy

Leave a comment