7 kwietnia 2024 r. „Anioł”  Wyszkowskie Wzgórze – Święto Miłosierdzia Bożego

Mówi Bóg Ojciec:

Dzieci Moje ukochane przybyłe do wodopoju Miłosierdzia Mojego, Mojej Bożej łaski. Miłość Moja Boża jest kwiatem dla twej duszy, Moje ukochane stworzenie, a miłosierdzie owocem dla twej duszy na całą wieczność. Ja twój Bóg w tym szczególnym dniu otworzyłem do głębi swego serca zdroje łask odkupieńczych dla twej grzesznej duszy. Każde przybyłe z was w to święte miejsce, Ja Bóg Ojciec obdarzyłem napojem życia – Niebiańskim Eliksirem, aby ugasić pragnienie twej duszy, tak bardzo przeze Mnie umiłowanej. Królestwo Miłosierdzia Ojca i Syna – miłosierdzie wypływające z głębi Dwóch Miłosiernych Serc. Boże miłosierdzie napełnione łaską Bożą dla każdego grzesznika, jeżeli udaje się skruszony i prosi,  żebrze. Ja miłosierny Ojciec wysłuchuję każde z was, kruszeje Moje serce, z głębi wypływa łaska, niezbędna do uświęcenia dusz. Łaska, która oczyści twą nieśmiertelną duszę z kar i win. Łaska, nieoceniony dar dla świętości grzesznika.

Dziecko Moje ukochane zanurzaj swą nieśmiertelną duszę w głębi miłosiernej miłości. Czerp odkupieńcze dary zawarte w Bożym miłosierdziu. Ocean Bożej łaski płynącej z Wyszkowskiego Wzgórza wyleję z całej swe Wszechmocy, pokarm duchowy dla każdego z was, które udaje się w to święte miejsce. Dziecko twoje bóle są Moimi. Twój drażniący cię kłopot jest Moim. Zanurz wszystko zdroju oceanie Mojego Miłosierdzia, a wszystko natychmiast stanie się piękne, zbieleje jak śnieg, a twa troska pierzchnie, bo Ja twój Bóg jestem z tobą i przy tobie, a Moja Wszechmoc będzie czynić cuda niewytłumaczalne ludzkim rozumem.

Na kartach Ewangelii zawarte są słowa: proście, a otrzymacie, szukajcie, a znajdziecie, kołaczcie a wam otworzą. To właśnie tu, na Wyszkowskim Wzgórzu otwarte są Bramy Niebios dla każdego z was. W Mojej mocy jest dać tobie, to co najcenniejsze dla twej duszy i właśnie się to wszystko tu dopełnia. Każde przybyłe z was do Królestwa Mojego Miłosierdzia tulę do swego Ojcowskiego serca i napełniam twe serce Moją łaską. Jesteś Moim ukochanym dziecięciem i każde skruszone z was prowadzę do Niebieskiego Królestwa. W dniu Mojego Miłosierdzia, Mojej łaski Mojego działanie, każdą przybyłą duszę zanurzyłem w głębi swego serca i napełniłem Moją miłością Bożą, bo takiej oczekuję od każdego z was. Wręczyłem każdej duszy Pałeczkę Alabastrową – darem na całą wieczność. Amen. Amen. Amen.

Błogosławię każde z was przybyłe w to święte, wybrane przeze Mnie miejsce. A oto i Ono, Błogosławieństwo Boga Trójjedynego:

Boga Ojca, Boga Syna, Boga Ducha Świętego. Amen.

Boga Ojca, Boga Syna, Boga Ducha Świętego. Amen.

Boga Ojca, Boga Syna, Boga Ducha Świętego. Amen. Amen. Amen.

7 kwietnia 2024 r. „Anioł”  Święto Miłosierdzia Bożego

Leave a comment