21 kwietnia 2024 r.

21 kwietnia 2024 r. „Anioł”   Niedziela Dobrego Pasterza

Mówi Bóg Ojciec:

            Dzień Pasterza,  jaki pasterz i jego zadania. Dobry – winien swą obecnością, osobowością zapewniać ochronę dla Moich ziemskich stworzeń. Powinien być bezpieczeństwem i ostoją dla każdej grzesznej duszy. Spełniać Moje Boże oczekiwania, użytecznym narzędziem w Moich Bożych rękach. Pasterz zabiegający o dobro Mego stworzenia jest Moim wybrańcem, więc jego odpowiedzialność za sferę ducha jest bardzo duża. W jego rękach jest pełnienie Mojej woli względem każdego grzesznika, w każdej cząstce jego życia ziemskiego. Dobry Pasterz chroni, strzeże, prowadzi, zapewnia bezpieczeństwo i zabiega o pozytywną sferę ducha, a jego serce według słów, które wypłynęły z ust Kapłana jest zabiegać i napełniać serce Moją miłością bez względu na stan duszy, kroczyć Moimi ścieżkami. Każdą duszę do syta, karmić Moim słowem, być dla niej myślą przewodnią zawartą w Moim Bożym Prawie, nigdy nie schodzić ze ścieżki prowadzącej do szczęśliwego życia wiecznego, wypełnionej po brzegi Moją Bożą łaską i miłosierdziem. Mój dobry pasterz będzie pełnił Moją wolę nawet z narażeniem swego życia, które jest w Moim władaniu. Każdej zagubionej duszy będzie szukał do skutku, nie pozostawi jej samej sobie. Na swych barkach przyniesie je przed Moje Oblicze. Gdy sytuacja będzie bardzo trudna, będzie wzywał Mojej pomocy. Będzie oczekiwał wsparcia i umocnienia Moją Bożą łaską, lecz Mego stworzenia nie opuści i nie pozostawi na zatracenie.

Ja Bóg Ojciec takiej postawy oczekuję od każdego dobrego pasterza, pasterza każdej owieczki. Każdy dobry pasterz wznosi na ziemskim padole budowlę Mojej chwały, Króla Wszechświata, walczy z grzechem a nie stworzeniem. Włada Moją łaską, napełnia każdą duszę do głębi Moim Duchem i żebrze o Moje Boże miłosierdzie. Dobry pasterz kroczy Moimi śladami po świetlistej drodze, stąpa po powierzchni wody i nie tonie w głębinach zła i szponach szatana. Wyróżnienie i wybór jakiego dostępuje w mocy Mego Ducha czyni go oazą ciepła, dobroci i miłości. Sprawowane przez niego Moje Boże Sakramenty czynią go pomostem łączącym stworzenie z Bogiem. Pomost, w którym to każdy uszkodzony szczebelek naprawia Moją łaską i miłosierdziem, aby stąpająca dusza nie zatonęła w głębinach zła tego świata, który pędzi z ogromną szybkością niszcząc po drodze wszystko dobro napotkane, nie licząc, że na końcu tej drogi panuje ogromna ciemność. Droga, która prowadzi donikąd, zatapia piękno tego świata, które zostało stworzone z Mojej Bożej miłości, galopujące tempo i gro zatopionych Moich umiłowanych dusz dzieci ziemskich, błądzących i pogubionych.

Ja Bóg Ojciec oczekuję do pracy na Moją chwałę dobrych pasterzy. Swoim dobrem zwyciężę zło panujące, a mroczną toń przemienię w Moje Boże światło.

Każde z was Moje kochane stworzenia błogosławię Błogosławieństwem Boga Najwyższego:

Boga Ojca, Boga Syna, Boga Ducha Świętego. Amen.

Boga Ojca, Boga Syna, Boga Ducha Świętego. Amen.

Boga Ojca, Boga Syna, Boga Ducha Świętego. Amen. Amen. Amen.

Trwajcie Moje ukochane stworzenia w dziękczynieniu i oczekuję prawdy Moich umiłowanych, kochanych, dobrych pasterzy. Amen. Amen. Amen.

21 kwietnia 2024 r. „Anioł”   Niedziela Dobrego Pasterza

Leave a comment