251 Jerycho ku czci Boga Ojca

7 marca 2024 r. „Anioł”       251 Jerycho ku czci Boga Ojca

Mówi Bóg Ojciec:

Moje kochane stworzenia przyszłyście do Mnie Boga Ojca, nawiedziłyście Mój Dom, Moje Gniazdko, w którym to Ja Bóg karmię każde dzieciątko. Każde serce napełniam miłością, jeżeli twa rozmowa ze Mną wypływa z głębi twego serca. Czas oczekiwania, czas modlitwy, czas przygotowania twego wnętrza na spotkanie z Moim Synem Zmartwychwstałym. Twój czas dziecko na sprzątnięcie swego serca, na usunięcie brudu grzechowego i stanięcie w mocy Mego działania. Czas modlitwy zabarwionej Moją Najdroższą Krwią dzięki, której przywrócisz dziecko piękność swego serca, piękność swej duszy. Zawarta mądrość Boża Moja w wypowiadanym przez ciebie słowie otworzy podwoje Mego miłosiernego serca i bogactwo miłosiernej miłości. Dzieci Moje kochane chodząc pośród was przenikałem każde z was na wskroś, a Moja moc działania w głębi twego serca i sumienia wyciszyła i ustabilizowała pokój twego ducha. Jestem Bogiem, który zabiega o każde z was, a szczególnie te, które się zagubiły i pobłądziły. Pragnę je skierować na drogę światłości przy Moim boku. Każde Jerycho napełnione jest Moim skarbem dla świętości twej duszy na całą wieczność, talentem, którym cię obdarzam. Tak, każde dziecko uczestniczące w tym Jerychu 251 otrzymało dla swej duszy na wieczność Rubinowy Talent – dar, z którym dziecko staniesz przed Moim Obliczem. Każde z was oddające się w Moją Ojcowską opiekę, Ja otaczam cię bezcennymi skarbami dla twej duszy, aby w wieczności żyła w chwale Niebieskiej. Gdy dziecko prosi, kruszeje serce Ojca i zawsze wyciągnie pomocną dłoń, a tym bardziej Ja Bóg Ojciec, który stworzyłem cię z miłości i otaczam cię swą miłością w każdej chwili twego życia, bo miłość jest najważniejsza z pośród cnót: wiara, nadzieja i miłość. Tak miłość otwiera podwoje każdego serca, więc dziecko w pielgrzymce ziemskiej trwaj w Mojej miłości i Moim Ojcowskim Błogosławieństwie:

Boga Ojca, Boga Syna, Boga Ducha Świętego. Amen.

Boga Ojca, Boga Syna, Boga Ducha Świętego. Amen.

Boga Ojca, Boga Syna, Boga Ducha Świętego. Amen. Amen. Amen

7 marca 2024 r. „Anioł”       251 Jerycho ku czci Boga Ojca

Leave a comment