25 lutego 2024 r. „Anioł”

Mówi Bóg Ojciec:

Dziecko Moje kochane, które pragniesz, abym Ja twój Bóg działał w tobie, abym Ja cię prowadził, abym Ja cię wspierał, udzielał wskazówek na dalszą pielgrzymią drogę. Bardzo dużo Moich słów użył Kapłan, w słowie kierowanym do każdego uczestnika Eucharystii. Mój Namiestnik bardzo dobitnie i z dużym naciskiem wypowiadał słowa dotyczących przemiany twej duszy i ciała. Mówił: chore miejsca należy opatrywać balsamem modlitwy, kierowanej do Mnie Boga. Dziecko, w tej obecności w Eucharystii, w Mym Pałacyku znajduje się Lekarz, który zaradzi każdej chorobie, która cię gnębi, uzdrowi każdą tkankę twego ciała, jeżeli Jemu zaufasz, jeżeli zaleconym lekarstwem przepisanej recepcie całkowicie poddasz swe chore ciało. Tak Moje ukochane stworzenie, Ja Bóg Ojciec będę mógł przemieniać, nie tylko całą twą osobowość, ale i stan ducha. Zło naprawiaj dobrem. Znane jest wam to powiedzenie: Tak w dobru doskonali się to, co jest najcenniejsze – skarb w wieczności duszy. Przemienić to znaczy naprawiać to, co jest nadpsute, niedoskonałe, zaatakowane, zainfekowane bakterią złego, który w postaci swego działania pragnie pozyskać twą duszę, uśmiercić ją na całą wieczność. Przykrywką są dobra, którymi się nasyca w każdej chwili twego życia ziemskiego. Odbiera właściwy tok rozumowania, a powstałe luki zapełnia dobrem tego świata. Ułudą i fałszem usiłuje osiągnąć swój cel. W Mojej Bożej Ojcowskiej mocy jest zapobiegać tym przepastnym działaniom. Całą mocą działam w przemianie Eucharystii, gdzie Mój Syn Jezus przemienia cię na wzór słowa zawartego z kartach Ewangelii, gdzie Mój Syn pragnie otoczyć cię łaską płynącą z Jego przemiany i zanurzyć twą nieśmiertelną duszę w morzu miłosierdzia Bożego. Wyłuskać ją w przepastnej nienawiści i bagna tego świata.

Dzieci Moje kochane ciągle wam podkreślam i mówię: dałem wam swego Jedynego Syna w trosce o wasze dusze. Każde z was pragnie przemienić  cię na wzór swego człowieczego życia, które poznał doskonale do  głębi. Staje się cichy i pokorny i bez mocy Bożej w swym działaniu. Moja miłość zawarta w Moim prawie Bożym staje się źródłem pokarmowym dla każdego z was, jeżeli twą dążnością jest twa świętość. Postawa Mego Syna Jezusa winna być dla każdego z was kochane dzieci torem, którym ty jako zawodnik bezpiecznie przemierzający metry i kilometry w pielgrzymiej wędrówki zdobędziesz puchar świętości. Świętość twej duszy niech się dopełnia w Mojej mocy i w Moim działaniu w tobie i przez ciebie. To, co prawe przygarniaj, a to co złe i szpetne od siebie odsuwaj. A Ja Bóg Ojciec będę ci błogosławił i wspierał w każdej chwili twego życia. Amen. Amen. Amen.

A oto i Moje Ojcowskie Błogosławieństwo dla każdego z was. Błogosławieństwo:

Boga Ojca, Boga Syna, Boga Ducha Świętego. Amen.

Boga Ojca, Boga Syna, Boga Ducha Świętego. Amen.

Boga Ojca, Boga Syna, Boga Ducha Świętego. Amen. Amen. Amen.

25 lutego 2024 r.   Mówił Bóg Ojciec na Wyszkowskim Wzgórzu

Leave a comment