200 Jerycho ku czci Boga Ojca

5,6,7 sierpień 2020 r. „Anioł”                            200 Jerycho ku czci Boga Ojca

Mówi Matka Boża Osuchowska:

… Ja Matka Boża, dzieci Moje umiłowane, czekałam na was, wiedziałam, że zajedziecie, aby Mnie pozdrowić, aby Mnie odwiedzić. A najbardziej Moje serce raduje się z ciebie Mój umiłowany synu, mimo trudności i cierpienia na trzech nogach do Mnie przybyłeś (brat przyszedł o kuli), w Imię Trójcy, kocham cię i zlewam na ciebie ogrom błogosławieństw, ogrom Bożych darów, które będą cię prowadziły, które będą ci towarzyszyły, które będą uświęcały twą duszę, abyś nie zboczył, krzywej, krętej, ciemnej ścieżki twego życia, bo Ja twoja Matka Niebieska jestem z tobą. Pragnę prowadzić cię za rękę, pragnę prowadzić cię do świętości, bo ty jesteś Mój syn umiłowany, Mój rycerz z bronią Moją w ręku. Staniesz w obronie Mojej czci i wiary, staniesz z orężem dzieci ziemskich, aby walczyły o Moją chwałę. Takich dzieci, takich synów Ja Matka Boża potrzebuję, aby były wzorem do naśladowania dla innych dzieci ziemskich i ty takim właśnie jesteś i będziesz, bo to jest Moja wola, Ja do ciebie kieruję swe słowa Mój synu wybrany. Ja Matka Boża i Mój rycerz z orężem w ręku, bądź mi wierny, słuchaj tego co Ja będę mówiła w twym sercu przez swego ducha, a będę mówiła dużo i będę prosiła o wiele i proszę o realizację. Mój kochany synu składam teraz na twym czole specjalne błogosławieństwo Boga Najwyższego:

Boga Ojca, Boga Syna, Boga Ducha Świętego. Amen.

Boga Ojca, Boga Syna, Boga Ducha Świętego. Amen.

Boga Ojca, Boga Syna, Boga Ducha Świętego. Amen.

A wy córeczki przyszłyście, jesteście, trwacie, kocham was. Byłam z wami w Tą Uroczystość na Wyszkowskim Wzgórzu. Jakże Moje serce się radowało, córa widziała tą radość serca na Mym licu, wpatrywała się w nie i łzy jej ciekły po policzkach, bo też jej serce było rozpromienione. Uroczystość po raz pierwszy tak obfita w Boże dary, gdzie Ojciec Mego Syna zlewa zdroje łask, błogosławił każdą duszę, każdą bez wyjątku, każdą, która korzyła się i prosiła o dary i niejedno serce będzie radośnie  rozpromieniowane. Tatuś Mego Syna, Tatuś Niebieski zlewał również Eliksir Niebiański dla świętości dusz, ponieważ kocha każdą duszę niezależnie od tego jak ona jest głęboko grzeszna. To się dokonywało, właśnie w tym dniu – 2 sierpień 2020 rok i Wyszkowskie Wzgórze – miejsce wybrane na kult miłosiernego Ojca. Ojciec Bóg Najwyższy Trójjedyny jest Bogiem miłosiernym i przebaczającym, i to się dokonywało. Dokonywało się prawie w każdej duszy, która w to święte miejsce przybyła, bo tam był Krzak Gorejący, gorejący od Bożych łask, od Bożych darów.

Moje dzieci kochane, Moje dzieci umiłowane trwajcie w dziękczynieniu, bo Bóg Najwyższy, Ojciec Mego Syna pragnie świętych dusz, miłych sobie Bogu, pragnie z otwartymi rękoma witać każdą duszę powracającą z padołu ziemskiego, ale również Moje umiłowane dzieci Bóg nie uczyni nic jeżeli ty nie będziesz prosić. Dostałeś wolną wolę ale i dostałeś i rozum, bo tylko teraz, tu i teraz dzieci ziemskie możecie uświęcać swe dusze. W chwili przekroczenia progu śmierci za późno, za późno na działanie Boże, będziecie żebrać o modlitwę wstawienniczą, o pomoc, która będzie w znikomych ilościach nadchodziła. Teraz, teraz i tylko t e r a z  jest pora ku temu, abyście uświęcały swe dusze. Szatan szaleje, szatan chwyta dusze, trzyma je kurczowo. Mój Syn Jezus zwycięzca nad złem, ale również ty musisz dziecko czynić kroki, aby Mój Syn zaczął działać w twym sercu, ale z otwartym sercem na Jego działanie. Zamknięte twe serce nie przyjmie Bożej łaski, nie zaowocuje, daremne twoje poświęcanie czasu, jeżeli będziesz mieć zamknięte uszy i serce. Modlitwa wargami, pusta modlitwa – otwarte serce dziecko, otwarte uszy i modlitwa na ustach, takie działanie może doprowadzić twą duszę do świętości. Moje kochane dzieci wspomniałam przed sekundą, że Ojciec Mego Syna każdej duszy  wręczył Eliksir Niebiański, ale to nie wszystko co otrzymałyście dla swych dusz na wieczne życie otrzymałyście Największy Dar w ziemskiej pielgrzymce jakie dusza może potrzymać: Złotą Mistyczną Różę. Każde dziecko otrzymało, bez wyjątku czy było w łasce uświęcającej czy nie. Ale było, uczestniczyło w Tym Święcie – 2 sierpień 2020 rok – w wybranym miejscu na Wyszkowskim Wzgórzu. Ofiara Mszy świętej. Moje dzieci, Moje córcie, Mój ukochany synu obecny tu, teraz was pobłogosławię w Imię Boga Najwyższego:

Boga Ojca, Boga Syna, Boga Ducha Świętego. Amen.

Boga Ojca, Boga Syna, Boga Ducha Świętego. Amen.

Boga Ojca, Boga Syna, Boga Ducha Świętego. Amen. Amen. Amen.

Trwajcie w dziękczynieniu, Ja Matka Boża zawsze jestem z wami i was nigdy nie opuszczę, będę chronić, czuwać i prowadzić. Amen. Amen, Amen.

7 sierpień 2020 r.                                                   200 Jerycho ku czci Boga Ojca

Leave a comment